.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی19هزارواحدصنفی متخلف درمازندران

  رئیس سازمان بازرگانی مازندران گفت: سازمان بازرگانی به توجه به رسالتی که دارد رکن اصلی تنظیم بازار و سبد خانوار است و به همین منظور باتوجه به بافت و شرایط استان برنامه های خاصی در نظر داریم.


به گزارش شمال نیوز ، عباسعلی وفایی نژاد در نشستی مطبوعاتی گفت: در این مدت از 161 هزار و 807 واحد اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و صنفی عمده و خرده بازرسی به عمل آمده است.

وی افزود: سازمان بازرگانی به توجه به رسالتی که دارد رکن اصلی تنظیم بازار و سبد خانوار است و به همین منظور باتوجه به بافت و شرایط استان برنامه های خاصی در نظر داریم.

وفایی نژاد اهداف سازمان بازرگانی مازندران را در 3 محور تنظیم بازار، نظارت و بازرسی و تحولات اقتصادی تبین و اظهار داشت: تنظیم بازار از دغدغه های اصلی ما است بطوری که کاهش برخی قیمت ها ، استان را با چالش مواجه می کند.

وی از برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و فروش بهاره خبر داد و بیان کرد: در 17شهر استان1400غرفه نمایشگاهی عرضه مستقیم کالا دایر خواهد شد که زمان برپایی این نمایشگاهها از تاریخ 12اسفند لغایت 25 اسفند است که احتمال دارد در برخی از شهرها تا 5 فروردین نیز تمدید گردد.

رئیس سازمان بازرگانی مازندران گفت: بیشترین حجم نیازهای مصرفی شهروندان کیف، کفش و خشکبار است که با توجه به حضور واحدهای تولید کنند قیمت کالاهای ارائه شده از 10 تا30 درصد نسبت به قیمت بازار کاهش خواهد داشت.

وفایی نژاد ادامه داد: در آستانه سال جدید 700 تن برنج با قیمت حداکثر 7000ریال و 171 تن روغن نباتی با قیمت تعادلی برای تنظیم بازار و شب عید توزیع خواهد شد و در شهرهایی که شاهد حجم بیشتری از مسافران نوروزی هستیم بصورت ویژه 360 تن برنج و 90تن روغن نباتی مازاد توزیع خواهد شد.

وی افزود: بیشترین تخلفات شناسایی شده طی مدت مذکور عدم درج قیمت با 10 هزار و 120 مورد و گرانفروشی با شش هزار و 751 مورد و عدم صدور فاکتور با هزار و 186 مورد بوده است.

وفایی نژاد با اشاره به اینکه در یازده ماهه امسال از دو هزار و 387 واحد تولیدی صنعتی بازرسی صورت گرفته شده است خاطرنشان کرد: در این راستا 215 واحد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به ادارات تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه هفت هزار و 806 مورد گزارش مردمی به ستادهای خبری ادارات تابعه در سطح استان وارد که تمامی آن مورد رسیدگی قرار گرفته است تصریح کرد: بیشترین گزارش ها از طریق تلفن 124 بوده است.

وفایی نژاد با اعلام این مهم که در یازده ماهه سال جاری هیئت های رسیدگی به تخلفات صنفی با تشکیل هزارو 152 جلسه تعداد 12 هزار و 678 فقره پرونده را رسیدگی کردند اظهار داشت: متخلفین به پرداخت 6 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.